tirsdag 24. august 2010

Debut uten nerver

Sted: Kjøvangen
Dato: 23/8
Vanntemp: 17
Sikt: 1,5m
Dykkere: Linda, Andy, Fredde og Roggan (som kameramann, ungepasser og bikkjepasser)
Kommentar: Den nye SnorkelPiken viste ingen tegn til nerver i sitt første møte med SnorkelPikkene. Selv ikke en dårlig sikt, en eldre våtdrakt, mangel på bly eller dårlig sikt tok motet fra jenta som avsluttet dykket med et hopp fra femmeter'n

Mye tyder på at det hoppet var noe inspirert av Andy's krumspirng i starten av dykket. Intet annet enn imponerende. At Roggan stilte opp med 3 unger var også bemerkelsesverdig, at han ikke turte kjenne på vannet skuffet mer.

Nok en gang var det overflod av maneter og plankton. Dårlig sikt igjen. Men jeg nekter å la de ufyselige dyrene vinne over entusiasmen, slik at jeg ender på golfbanen igjen.  Vi fikk en ny SnorkelPike i gjengen og det lover godt for fremtidige dykk .... med litt bedre sikt.


Bildene:

5 kommentarer:

  1. Ja når kommer bildene av hovedattraksjonen?

    SvarSlett
  2. Hoved attraksjonen Ronja Røverdatter er nå lagt ut med bilde. Drit foran kaffe koppen til pensjonistene på stranda, stup fra brygga etter far, svøm rundt brygga etter far. Rist og kos på avisen til nevnte pensjonister. Dødsen var bra, men ingen tvil om hvem attraksjonen var ;-)

    SvarSlett
  3. Artige bilder.. Det var moro å være med å dykke. Frister til gjentagelse en dag. Neste gang husker jeg kanskje bly også.. he he ;) fløyt godt vet jeg..

    -Linda-

    SvarSlett
  4. Så moro at du vil bli med mer. Bly må vi få tak i. Ser du kan få blybelter på finn til hundrelappen. Det er jo billig. Noen sier det er viktig å bruke hansker når man tar på blyet. Jeg har aldri tenkt på det før, men alt blir jo feil i disse dager uansett. Nytt dykk til uken for egen regning. Om noen andre skal ut før vet jeg ikke. Da får de legge ut her.

    SvarSlett
  5. Da skal jeg sjekke ut finn.. Det var jo veldig billig da :)

    SvarSlett