mandag 23. mai 2011

T-skjorter og Stæsj

Jeg med flere er hekta. Vi vurderer å trykke den flotte logoen Linda har laget til oss på noe stæsj. I første omgang blir det på en t-skjorte. For å lodde stemningen er det flott med en tilbakemelding. Anslagsvis vil eksempelet under komme på ca 120 spenn, men dette får vi eksakt pris på etterhvert. Kom gjerne med tilbakemeldinger etc. Vi har et dryss av alternative klær å velge i. Hvem vil ha?


















Barnemodellen vil antageligvis se noe sånn ut:














Jeg har også opprettet en felleskonto for SnorkelP..ost (sjekk mail for adressen). Det er bare å bruke denne for å nå alle jeg har på listen. Vil noen bli fjernet fra listen roper de høyt.

Ta gjerne også en titt på scubastore.com for bestilling av annet stæsj. Roger og jeg fyrer en bestilling innen kort tid (1-2 uker) og flere kan jo henge seg på for å dele fraktkostnader. Meld interesse også her. Det blir minst ett dykk (på meg i alle fall) denne uken, kanskje to.

Bestilling så langt:

Navn Str
Rune L
Jørgen L
Oscar 10 år
Kasper 10 år
Soife 6 år
Nils Petter L
Ludvig 4 år
Josefine 7 år
Roger 4xL
Linda S
Fredrik 2xL
Runa XS
Snippen M
Andreas L

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar