torsdag 15. juli 2010

Ting faller på plass

For snille gutter åpner verden seg ... For oss? Ikke de snilleste, men pokker ikke langt unna. Det begynner å ordne seg for oss. Nå er det bare vann i håret som mangler.

Roggan og jeg var innom xxl. Der ble slynga kjøpt inn, Roggan tråkka til med en våtdrakt og jeg med en pigg ... det var strengt tatt en trepigget pigg. Etter en etterlysning på facebook fant jeg igjen to sett med svømmeføtter, dog mangler fortsatt favorittparet mitt. Utstyret er mer eller mindre i boks, men kjenner jeg oss rett, vil det nok komme noen oppgraderinger.

Roffe er med, enn så lenge som tilskuer, men han skulle skaffe seg oversikt over "utstyret". Det tror vi neppe han klarer

Andy var klar som en brennmanet med en gang han ble forespeilet fersk flyndre på tallerkenen. Til alt overmål sjenket han båten sin til Snorkelpikkene.

Dåsa er sjøsatt og venter på .... oss.

Første vannkjenning blir denne uken. Sannsynligvis i Hulvika. Da lar vi Dåsa bli hjemme, men håper å komme hjem med både hummer og kanari.

3 kommentarer:

  1. Vi skulle vært ute i dag tidlig, men siden regnet kom inn trakk Roggan seg ... han ville ikke bli våt!!

    SvarSlett
  2. I morra er jeg klar med båt og det som trengs for en knalltur på vannet. Må bare til Moss og handle utstyr først...

    SvarSlett
  3. Siden blåskjellene er friskmeldt, du har handla deg blakk og jeg alltid er blakk ... satser vi på selvplukka fra Dåsa i morgen. Jeg er keen.

    SvarSlett