søndag 6. juli 2014

Snartur under overflaten

Sted: Kjøvangen 
Dato:  05/07-2014
Vanntemp: 16 grader 
Sikt:  5 m
Dykkere: Victor, Kasper, Nils Petter og Fredrik

Det er ikke alltid lett å få ting til å gå rundt, selv på late sommerdager. Mange skal besøkes og fotball skal sees. Kasper fikk hyggelig besøk fra en mossing som var glad i sjøen, dermed så jeg mitt snitt til å friste med båttur etter Argentina hadde spilt seg videre til semi´n. For sikkerhetsskyld tok jeg med litt stæsj, men ikke helt nok til å snu seg. 

Turid, eller Bettan om du vil, suste bort til Kjøvangen så gutta kunne hoppe litt. Selv så jeg bunn og sild. Det så rett å slett genialt ut. Allerede før eg hadde fått på meg kondomen, troppet Gylta opp, gikk ned til brygga og snudde. Han kom tilbake med full utrustning .... nesten. Punen ble i bilen. Sikten og forholdene var akkurat så bra som vi ikke hadde turt å håpe på og vi lar resten av bildene tale for seg. Forøvrig ryktes det om kajakk og dykking i løpet av dagen i dag. 

























Dagens Selfie:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar