onsdag 23. august 2017

Viggo over, ikke under

Sted: Kjøvangen
Dato: 22. August
Temperatur: 15 grader 
Sikt: 4-5 m 
Dykkere: Fredrik

Man blir fort ensom i mørket. I alle fall når veien til Rom var blokkert. Dermed endte Viggo på Kjøvangen, der man ble møtt av en Grevling og et par skikkelig vak i vika. Og det var hverken Flyndra, Dilla eller noen av de andre som ønsker seg gjeller.
Jeg kom meg raskt i vannet og var slettes ikke ensom lenger. Her var med det skikkelig liv og sikten var nydelig. Ikke rå, men brukbart  bra. Jeg svømte på Flyndrer, Sjøtunger, Ørret, Torsk og Ål, i tillegg til alle småfiskene. Sandkrabber og gledelig at man igjen kan melde om et par taskekrabber.


Harpunen lå igjen på land, for nytt kamera av gammelt format skulle brukes. Dessverre var Viggo ubrukelig og klare ikke fyre kamera. Jeg trodde jeg tok drøssevis av gode bilder av fine motiver, men kan ikke skryte på meg et eneste godt bilde og kun 3 bilder ... som ikke var gode. Før neste runde må Viggo ta seg et internkurs.

Dagens (andre) slefie:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar