tirsdag 25. oktober 2011

OBOS middag

Sted: Brevikstranda
Dato: 21. oktober
Vanntemp: 9 grader
Sikt: 3 meter
Dykkere: Fredrik

I redsel for å bli akterutseilt på plukkfisk fronten, fant FlyndreFredrik det for godt å droppe lunsjen og heller dykke etter middag. Det ble en herlig tur alene på OBOS stranda ved Store Brevik. Allerde etter 5 minutter i vannet satt den første flatfisken. En relativt fin sak.

Etter bløgging ville jeg sjekke terrenget litt dypere. Mens jeg kikket meg rundt skremte jeg opp nok en flat en, som stakk enda litt dypere. Opp å hente luft og ny runde for å se etter stakkaren. Jeg så han ikke, men han så meg og stakk. Denne gangen hang jeg på slep og middagen var dermed sikret.

Kaldt i vannet, men god middag og noen fiskekaker ble det av restene. SnorkelMoro, selv om det var litt stusselig alene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar