mandag 2. april 2012

SnorkelVask

Sted: Sponkroken/Kjøvangen
Dato: 2. april
Vanntemp: 6 grader
Sikt: 12 meter
Dykker: Nils Petter

Etter en fantastisk SnorkelPalmehelg med to utrolig flotte dykk sammen med FlyndreFredrik var det nå på tide med noen huslige gjøremål. Gøy skal jeg ikke påstå at det er, men at det må gjøres er det ingen tvil om. Frem med vaskebøtta, selvom sikten i vannet garantert var minst like god som i går og forrigårs. Sol fra nesten skyfri himmel og ikke så mye vind gjorde sikkert sitt til at det var helt utrolig, fantastisk, sinnsykt og vannvittig bra i sjøen. Jeg var et øyeblikk usikker på om det å la være å dykke i dag til fordel for gulvvask er over grensen for å begå SnorkelKriminalitet. Og med fare for å bli nektet å gå opp til eksamen på CMAS-kurset helgen etter påske, begynte jeg å fylle vann i vaskebøtta.

SnorkelFeen hadde nok strødd SnorkelStøv på dybdemåleren min, for jeg havnet plutselig en tur i vannet ved Kjøvangen allikevel.......

1 kommentar:

  1. Fantastisk video av gylta. Helt herlig. Og flyndra sjøl valgte å kode regnskapsrapporter for noen polakker som klagde på at ikke alt var oversatt til Polsk. Polska fikk dem, men jeg fikk ikke vann i øyet engang

    SvarSlett